Sharly. Sharly Alltid.

Välkommen. Sharly Alltid.


jag finns f
ör er, jag är bästa kompisen du aldrig haft
jag och du tillsammans
är som blandsaft
ideen med denna bloggen? vet jag inte
än
jag ville bara hjälpa dig, för du är min vän


st
äll villka frågor du vill
s
å ska jag fersöka hjälpa dig, och lite till
jag
är ingen psykiatriker lilla gumman
jag är bara kärlekens skugga

Jag finns inte i människor kropp, jag är en vilsen själ
som vill hj
älpa folk som jag nära mitt hjärta bär
även folk som jag inte känner, för jag är sharly
one love
är allt vi behöver, engligt bob marley


Jag kommer att l
äsa din blogg
s
å gör mig en tjänst, lämna ett spår
jag
är bara kärlekens skugga, jag bits inte
sharly
är överalt, men finns inte

tack f
ör din tid, detta är början på något nytt
Sharly Alltid, Och nu
är det slut


Ps. Du vet vem jag
är...lr nej.. inte vem JAG (sharly) är men för eller senare kommer du veta vems "alter ego" jag är...



Oo - Sharly Alltid - oO








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0