Sharly Ser Dig. Alltid

Sharly gillar att hjälpa folk, inget är löjligt
allt kan lösas, inget ar omöjligt
att du hitta min blogg betyder bara en sak
jag måste ha droppat kärlek på din sida idag

eller så är du nyfiken, vem är han egentligen?
och varför skiver massa rim, hela tiden?
Han? kan det vara en "hon"
allt detta for mig tänka som jag sitter i en lektion


jag kan vara en blivande prins, som ä en groda
jag kan vara en rappare i young money gruppen = gudda gudda
kvittar, för inget annat jag vill än ditt hjärta nudda
får trots allt, jag är ju kärlekens skugga

är jag en prinsessa?, absolut ingen häxa
om jag säger något dumt är det för att lära dig en läxa
jag hoppas mina ord hjälper dig att växa
så du kan köra över problem med kärleks spaken, bara växla!

Jag ser dig.


Oo - Sharly Alltid - oO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0